A jelenlegi kocsiddal húzhatnád hivatalosan is a jelenlegi futód. A motorja bírja.
belekukkoltam a gugliban és találtam egy rendszert mezőgazdasági gépekhez. Nem ez való neked de létezik ilyen. http://inform.wabco-auto.com/intl/pdf/815/00/85/8150200853.pdf A lényeg, hogy sokkal nagyobb súlyt tudsz húzni vele mint a kocsid össz súlya.
Van még egy megoldás! át tudod alakítatni a kocsid és az utánfutót légfékesre. Azaz a kocsiban van kapcsoló, a futon meg a légtartály és a kompresszor. No.-ban láttam ilyet 1000€ nagyság rendben volt a Toyotához. Nézz utána hátha itthon is csinálja valaki.
kutyanak: az az a vas amit mailben küldtél, lexus gx470 (hasonlot tud a gx460, lx470, lx570, értelem szerüen az l-es nagyobb egy kicsivel)
gáz: potkeréktartály 70 liter gáz fér alá, ezzel 350-400 km-t tudok városban menni. csomagtartót nem tesszük tönkre bojlerrel. beszerelés cca. 250ezer, müszakizni kell utána az 38ezer
pótkerek: nem használok, erösitett oldalfalu gumi van a terepjárok alatt, ezzel ha van 1bar nyomás, még szemre nem lehet észrevenni, onnan szoktam tudni, hogy defektes, hog yelkezd csikorogni kanyarban. napokig mászkálhatok csavarral a gumiban, nem fáj. biztonsági tartalék gyanánt egy 12v-os kompreszort tartok az autoban, ha nem vágom ki vmivel a gumit ez kb olyan kombó, mint bayorok defektüröje
szervizelés: én se cserélek még gyertyát se, de ez nem is olyan autó, mint egy dácia, hogy szerelni kell állandóan, a szerelőknek nem értem mia baja vele, hiszen sokal egyszerübb technika van az orrában, mint egy dizelben ez egy sima injektoros motor. egyégként szegeden, györben és pesten tudok komolyan felkészült amerikai autós szakit, akinek van szerszáma és tudása is
állandó összkerék: elötte olyan autom volt, amiben kapcsolható összkerék volt, azzal én is hátsó hajtással jártam. másként viselkedik az autó összkerékkel, ha megszokja az ember nem akar mást. másrészt 250 le hátsóval elég sok driftelést jelentene, összkerékkel akár hóban is lehet padlógázon is indulni és elöre fog menni, amerre akarom. illetve, ha vmiért hátsóhajtásal elakadsz, utána már nem biztos hogy segít az összekélre kapcsolás (ha diffizár akkor segít) jártam úgy az előző autommal, hogy bal első kerékkel leugrottama beton solya szélén. a kerék levegőben lógott, trapézkaron ült, mögötte a hajó a futón a vízben. betettem összekerékbe, felezöbe és zártam a diffiket, aztán gázt neki. addig tolta a betonon a trapézt, amig a kerék fel nem támaszkodott. kicsit a beton élét lesarkitotta a vas, de az autón semmi nyom
feltünöség: ez se gáz, mert 'sima' toyota landcruiser-nek nézik, az pedig ma már ingerküszöb alatt van
várhatóan a gáz árát már nem piszkálja pártunk és kormányunk, mert azzal eus szabályozász sértene. (adója a benzin adöjának max 60 %-a lehet, környezetvédelem jegyében, ezt a szintet már elértük, annyira hogy a tavaly torvényben elfogadott szintet lejjebb kellett igazitaniuk, nem lett akkora emeleés mint tervezték. nyilván nem az autósok kedvéért). gázt nem csak egy cég forgalmaz, igy még monopol helyzetet se tudnak teremteni, hogy az alapárat emeljék. áfa se igen emelhető már, mert eu dádázni fog
amerikából hozatni is lehet, van erre ismeretségi körben ember, bár nem biztos megéri. németországból lehet hozatni, az alkatrészbeszerzés sem okoz gondot amerikábol. ezt mind egy ember megoldja, tud ö mindent. ő a szerelőm, ő köti a biztosításaim, ő intézi a vásárlást, mindent (autot is ugy veszek, hogy megnézem és utána odaküldöm öt, átvizsgálja, elmondja mit talált, ha elfogadom, akkor lealkudja, ha rabolintok akkor foglalózza, hazaviszi, karbatartást, biztosítást, névre írást elintézi és ha kész elmegyek hozzá érte, közben persze az eladóval a pént elrendezem)
kötelezö éves szinten b5-ben pesten 45ezer, átírás 160ezer körül, sulyadó 57ezer
Nem a körfűrész érdekel, hanem a paplan és a szövet. Január közepéig felküldöm a padot, változott egy kicsit a terv, 6 egyforma pad kerül a katamaránra.
Ha csak az alkatrészárakat nézem, nekem az kb harmad / negyedáron van a skoda áraihoz képest.
Melohelyen kolléga az 1.9PDTDi skoda kombiba most vett ablakemelő motort, mechanikával együtt 25 ezerért. Nekem a kettő 40$+ kb20$ a szállitás. / igaz nekem max 2 hetet várnom kell rá, de igy 6500.-Ft körül van darabja/
Amerikai autohoz kevesen értenek itthon. Szal szervizbejáros gazdának, lehet, hogy annyira nem éri meg. Én amit csak lehet, magam csinálok rajta itthon. A voyagerekhez az országban két ember van, aki igazán ért. Horváth Tamás Celdömölkön, /Tom Voy Kft/, és a Mészégető Zoli csepelen. Pl ezekben az amerikai vasakban, a motornak sincsen száma. :-) simán lehetne csereberélni, ha szükség lenne rá. Igaz, hogy én csak 30.000 kmt megyek évente, de sosem vennék, se audit, se bmw t. Mercit, meg akkor sem, ha bottal biztatnának. / ezzel persze nem azt mondom, hogy ezek közül bármelyik rossz autó lenne! BMW m volt több is..323i, M3..szeretem, de amiota nem a száguldozás az elsődleges szempont, nem kellene. / Két honapja a barátom 26 millás audijával mentünk le Pécsre. Mire leértünk, a család már követelte vissza a voyagert. Hiába a sok csillivilli, mégsem olyan kényelmes az ADI mint az amerikai, pedig 10 év van a két auto között. A fent emlitett audin múlt télen, egy lámpacsere ( beleolvadt a foncsorba a xenonizzó) + pár szintérzékelő, meg a motoros ajtók érzékelőiből néhány, + féktárcsa, fékbetét csere 850.000.- + sarc volt.. más enyiért autot vesz. :-) Pedig az audihoz, nem a nagyviz tuloldalárol jön az alkatrész... az enyémen, a teljes első/hátso futoművet felújitottam 200.000.- Ft ból. szilentek, gömbfejek, féktárcsák, fékbetétek, kerékcsapágyak, /aggyal együtt cserélődik mind a négy/ stabpálcák, hátul mindkét fékmunkahenger, elől fékdugattyúk stb...
Nem akarok senkit meggyőzni, mindenkinek másra kell az auto. De anyagilag, semmivel nem jársz jobban, egy europai dizellel, mint egy amerikai benzin/gázossal. A méretekről, megbizhatoságrol, kényelemről nem is beszélve.
Nekem az idén lesz 8 éves a Nissan X trail-m. 4 éves kora óta van nálam, felszámolás alá került b.csabai autószalonos autó volt 12.000 km-rel. 2.2 diesel 136 LE.
Volt benne egy chip tuning, cca 170-180 LE, és 12-12,5 Literes fogyasztás. Ment, mint állat, de visszaállítattam a gyári szoftvert.
Most léptem túl a 100.000 km-t , komolyabb baja még nem volt. Kerreg, 8.5-9 liter fogyasztás ( hajó húzása 110-120-al 12 liter ) ,de ahová még bementem, onnan kihozott. Évekig a hegyeket jártam vele, gond nélkül. Nem terepjáró, de a városiak között az egyik legjobb hajtáslánc.
Most kellene eladni, de egyelőre sajnálom, valamint kell a pénz egy nyugdíjbiztosító vállalkozás beindítására.
Nekem az előző benzines X-Trailben volt gáz. Először a pótkerék helyén egy 25 lieters tank, ami kb 250 km-re volt elég, állandóan tankolni kellett, és a pótkereket is külön a csomagtartóban kerülgetni.
Ezt megunva, berakattam hátra egy 80 literes tartályt. A pótkerék visszament a helyére, de hiába, mert a böszme nagy bojler elfoglalta a fél csomagtartót.
Gazdaságos volt, de vannak hátrányai is.
A mostani diezelt nem alakíttatom át. Van benne így bazi nagy csomagtartó, és őszintén mondva a 178 ló mindenre elég. A fogyasztását 10 alatt tudom tartani. Ha akarom 4 kerék, ha nem, akkor 2 kerék hajtással megyek, bár valaki mondja meg, hogy országúton mi a szarnak kell 4 kerék meghajtás? Nem feltűnő autó, nem köpködik meg, nem kihívó.
Add meg neki, ami jár, rendszeres olajcsere, ellenőrzés, és ennyi.
Nem gondoltál még arra, hogy veszel egy lakóautót. második kocsinak, avval többet tudsz húzni és az apartmant is megspórolod. Ird fel az előnyöket és hátrányokat egy papírra. Lehet, hogy jobban jársz mint egy böhöm terepjárót egész évban finanszírozni és ott van a Camping faktor még hozzá.
Mikor próbáljuk ki a bocit ? Hozzak egy Tomos motort a Bánki tóhoz??
Emeil-ben küldtem neked linket ( mobile.de ), egy olyan autóról, amit Te használsz. Földrészünkön alig található a tipusból, emlékeim szerint németországban 10-12 db eladó van. A tengeren túlról nem tudom miképp kell jól behozatni. Ráadásul angolul sem beszélek.
Autószerelő ismerőseim ( Pl.Dooki ) amennyiben meghallják, hogy amcsi autó ( tudom a Lexus Toyota ) , a hajukat tépik. Nálam az a gond, hogy még egy gyertyacserét is szerelővel kell megcsináltatnom, annyira műszaki antitalentum vagyok.
A nagy benzinestől a fogyasztás risztott el. A gázüzemnél két dolog kérdéses :a beszerelés költsége, és hogy pártunk és kormányunk mikor gondol egyet, és emeli meg jelentősen a gáz árát ?
Nagy benzinesnél milyen tétel az adó és a biztosítás költsége ?
Egyetértek. Néztem a használtautó.hu-n a Lexust amiről írtál, hát igen az tényleg autó, csak kéne hozzá egy kis bátorság meg egy picivel több píz. Én eddig mindíg ráfaragtam a használt autókra, de ha ma este eltalálják a számaimat, hétfő reggel én leszek az első kuncsaft a Lexusnál, amúgy is itt van a gazdagréti lakótelep aljában a szalon és szervíz.
Szia! A hajóépatők-ön láttam,hogy érdeklődsz a körfűrész iránt.. Csernus Csabinak van egy többfunkciós ... (gyulul,vastagol ,fűrészel ,mar,) Ilyesmi Én láttam élőben Jó kis gép ,többet ér mint egy egyszerű fűrész.
minimum 6 de inkabb 8 henger a csendes, kiegyensulyozott járás érdekében
benzin/gáz üzem, mert 'takarékos' és nem büdős, nem kormos
összekérék hajtás diffizár, hogy ne legyen akadály
automata váltó, mert kényelmes vagyok
legalbb 200le, hogy menni is tudjon, ha olyan a kedvem (nem ritka)
legyen kényelmes, otthonos, szemnek tetsző, csendes utastér
és különben is napi legalább két órát autozóm, szeretem még akkor is ha dugó van, mert csend van, béke, nincs gyerekzsivaly, nem kell senkihez alkalmazkodnom, a kedvenc zeném szól, kikapcsolódás is meló és család közt. nálam jóléti funkciót is betölt az autó, erre hajlandó vagyok áldozni, nem anyagi megfontolás alapján választok autot
nem emlékszem, hogy caravan vagy voyager a tied, az első lökös, amit az árok megütött hogy birja?
irtam, h. nem anyaagi megfontolás vezérel amikor amerikai piacra gyártott autót veszek. (történetesen egy lexus amiröl irtam). csak azt akartam kihozni belöle, hogy egy ilyen europai piacos autóhoz milyen horror itthon alaktész ára. és azt is irtam, hogy egy hasonló tudású méretű autohoz viszonyítva már anyagilag is nyerőnek tűnik az amerikai nagyvas. V8, állandó összkerék, automata váltó, hihetetlen kényelem és csend az utastérben kontra büdős, hangos, fapados dízel és lehet izgulni a magasnyomású üzemanyag rendszer + turbo + kettőstömegű lendkerék szentháromság miatt. a vételár is a V8-nál kedvezőbb.
nyilván sok szempont szerint lehet összehasonlítani, mindeni más tulajdonságot helyez előtérbe auto vásárláskor.
a történet onnan indult, hogy Kutya nézegeti a lehetőségeket egy mindenes autora. ha mindenes kell (kirándulás hegyekben, hajó cincálás, sólyázás, szinház, bál, hosszú távú autopályás utazás...) akkor elég szűk a paletta, amiben elég komoly potenciál van V8-ban. engem mindent összevetve nagyon meggyöző a mostani autom. (ha családi programba belefér, akkor kolbászbulira odaugrok egy pofavizitre és a vas is tapintható lesz, akit érdekel)
Semmi alma-körte, az alapkérdés az volt, hogy milyen drága illetve olcsó az alkatrész egy Skodához vs. amcsi autó. Arra próbáltam rávílágítani, hogy rév-vám esete forog fenn, mert a kényelmet és az alig nagyobb biztonságot megfizeted az üzemanyagban. Mindenkinek mások a szempontjai, nekem az évi 40-50 ezer kilométerhez kellett egy biztonságos, kényelmes autót venni 2005-ben. Szóba jött még a Toyota avensis, Renault megane, Opel vectra.
Ha annyit keresnék, illetve annyi lenne a jövedelmem mint neked, csak azért vennék Mercit, mert nem tudnék dönteni az Audi és a BMW között.
(Vannak akik még robogót sem tudnak venni, ők mennek busszal, villamossal, vonattal).
A pallás nálam is tele van köszönetekkel, isten fizesse meggel. Volt olyan esetem, igaz 20 éve, hogy egy jó ismereős a vállalkozásával bejba került, könyvelés semmi ,stb, gyorsan rendbe kellett rakni, ráment egy hosszú hétvégém ( 4-5 óra alvás , akkor még tudtam ilyet ) ,megcsináltam. Viszi el az anyagot , kérdezi mivel tartozik . Jó ismerős volt, pénzt nem volt pofám kérni ( amit mondok sokalta volna, amire ő gondolt az számomra lett volna megalázó ), mondom egy jó üveg szeszt.
szerintem, mint almát a körtével...összehasonlitani egy másfél tonnás vasat, egy 3 tonnással?
Az enyém, igaz nem V8, csak V6 3800ccm el, átlagban 12-13l gázzal megy el. De ez egy 7 személyes autó, olyan kényelemmel, utazási komforttal, amit az europai vasak, sosem láttak. Ha 3000km-t kell vele egyhuzamban autózni, akkor annak a végén is ugy szálok ki belőle, ahogy beleültem. :-) Max össztömege 2500kg, 1900 at vontathatok vele. A motorban most van 290.000 mérföld. Hibátlanul teszi a dolgát. Ha kiveszem a két hátsó üléssort, 3m3 rakterem van. A hátsó ülést, a kocsi hátoljába tolva, elé befér a kétszemélyes gumimatrac, felfujva. Gyerekkel hármasban + szmájli kutya, kényelmesen aludtunk benne igy, már többször.
Persze, lehet mondani, hogy egy robogo kevesebbet fogyaszt, de azon kivül, hogy elvisz A bol B be az is, semmi közös nincsen a két jármű közöt. Különben meg, az a benzines motor, ami 3 liter alatt van, az a fűnyiróba valo! :-)
lábfüggő (nekem nagy lábam van): országút 15, hajóval 20-22, bp napi 18. gázzal járok, ennek ára 262 most. ha átlagot veszem mondjuk 18*262 = 4700/100km. ha 40000km-re számolom, akkor 1880000, ez nagyságrendileg a duplája. de ha 'hasonló' benzineshez viszonytítom nem nagy különbség, ill. hasonló benzines 8ból alapjáraton megy csak (a 8 egy 1.6 astratól is szép teljesítmény lenne)
nálam a képlet az h. 10-11 liter benzinnek megfelelö a fogyasztás, ami bármilyen terepjáróval vállalható (pajero, patrol, lc, rover... simán szív ennyit, a dizel is)
nyilván nem üzleti megfontolásból vettem, ahogy a hajóját sem azért vette senki
Te ennél a kormánynál balodalibbat én még nem láttam. Lenin szégyenében már leugrott a talapzatról. Ezek szó szerint megcsinálják azt ami 74-ben jelszó volt .
Miénk a gyár! Vigyük haza!
És akkor van egy nagyon jó üzleti ajánlatom: adsz 100EUR-t köszönetenként és véresre keresheted magad ha beváltod rendes árfolyamon. (nem rég elhajtottam a József nádor tér mellett)
Bátorkodom megkérdezni, mivel "vén" dunai és tengeri medvék :-) szóval lényegesen több hajós múlttal bíró tagok vannak jelen nálam, hol - miként tudnék szert tenni a kertem díszítésére valamilyen horgonyra, lehetőleg ne 1 t-ás legyen :-) Ötleteket várok.
Közgazdászokkal nem szoktam etyepetyézni, velem korú közgazdákkal nyaranta egy hosszú hétvégét. A 10-15 kolléga nagy része inkább jobboldali érzelmű, de ezeket a társaságban hangosan egy se merte dicsérni.
Ezek tényleg agyamentek. Választás után kormánytól függetlenül megszorítás.
Akkor ő volt!!!
Akkor ő volt!!!
Üdv: Fater
Internet, hajós boltok kilőve
Internet, hajós boltok kilőve. Elfogyott az ötlet, ezért kérdeztem rá. Elküldtem pár emailt szakiknak, amire nem igen jött válasz még.
http://suchen.mobile.de/auto
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/lexus-gx-470-wuppertal/187394929.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=15200&makeModelVariant1.modelId=4&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT
Kutya56 alias Zsolt
Ha még azt is mondtad volna
Ha még azt is mondtad volna Pista bácsi és a telszáma, akkor igen :-) gondoltam rá, csak nem igen járok arra.
Hajómúzeum, hajósboltok,
Hajómúzeum, hajósboltok, internet.
Kutya56 alias Zsolt
Pilismarót, Zoli nyaralója
Pilismarót, Zoli nyaralója előtt pár házzal a kertben.
Segített ?
Kutya56 alias Zsolt
Szerinted ezt a magyar
Szerinted ezt a magyar haTÓSÁG ELFOGADJA ?
Kutya56 alias Zsolt
Pilismaróti nagy öböl,
Pilismaróti nagy öböl, hajótemetető .
Segített ?
Kutya56 alias Zsolt
Nem vagyok ilyen rossz gyerek
Nem vagyok ilyen rossz gyerek...
Eddig egy hajós kolléga jelezte, hogy segít vasmacskát/horgonyt szerezni, jó lenne még pár segítő infó!!!
A jelenlegi kocsiddal
A jelenlegi kocsiddal húzhatnád hivatalosan is a jelenlegi futód. A motorja bírja.
belekukkoltam a gugliban és találtam egy rendszert mezőgazdasági gépekhez. Nem ez való neked de létezik ilyen. http://inform.wabco-auto.com/intl/pdf/815/00/85/8150200853.pdf A lényeg, hogy sokkal nagyobb súlyt tudsz húzni vele mint a kocsid össz súlya.
ez is egy megoldás.
bb
Péter ! Nem vagyok egy
Péter !
Nem vagyok egy műszaki szaki, de ez mennyiben segítene rajtam ?
Kutya56 alias Zsolt
Az mennyi volt ?De rég volt.
Az mennyi volt ?
De rég volt.
Kutya56 alias Zsolt
Köszönöm, az egyik Bp-i
Köszönöm, az egyik Bp-i hajókiállításon már láttam. Hogy le lehessen ülni az asztahoz, ahhoz előbb el kellene érni a kajakos versenysúlyomat.
Nekem nem jön be.
Köszönetem, ez kimerítő
Köszönetem, ez kimerítő információs halmaz.
Kutya56 alias Zsolt
Coop...Te voltál?http://www
Coop...Te voltál?
http://www.origo.hu/itthon/20140104-megbunhodnek-a-hajotemeto-fosztogatoi.html?sec-2
Üdv: Fater
Van még egy megoldás! át
Van még egy megoldás! át tudod alakítatni a kocsid és az utánfutót légfékesre. Azaz a kocsiban van kapcsoló, a futon meg a légtartály és a kompresszor. No.-ban láttam ilyet 1000€ nagyság rendben volt a Toyotához. Nézz utána hátha itthon is csinálja valaki.
bb
na sorban:kutyanak: az az a
na sorban:
kutyanak: az az a vas amit mailben küldtél, lexus gx470 (hasonlot tud a gx460, lx470, lx570, értelem szerüen az l-es nagyobb egy kicsivel)
gáz: potkeréktartály 70 liter gáz fér alá, ezzel 350-400 km-t tudok városban menni. csomagtartót nem tesszük tönkre bojlerrel. beszerelés cca. 250ezer, müszakizni kell utána az 38ezer
pótkerek: nem használok, erösitett oldalfalu gumi van a terepjárok alatt, ezzel ha van 1bar nyomás, még szemre nem lehet észrevenni, onnan szoktam tudni, hogy defektes, hog yelkezd csikorogni kanyarban. napokig mászkálhatok csavarral a gumiban, nem fáj. biztonsági tartalék gyanánt egy 12v-os kompreszort tartok az autoban, ha nem vágom ki vmivel a gumit ez kb olyan kombó, mint bayorok defektüröje
szervizelés: én se cserélek még gyertyát se, de ez nem is olyan autó, mint egy dácia, hogy szerelni kell állandóan, a szerelőknek nem értem mia baja vele, hiszen sokal egyszerübb technika van az orrában, mint egy dizelben ez egy sima injektoros motor. egyégként szegeden, györben és pesten tudok komolyan felkészült amerikai autós szakit, akinek van szerszáma és tudása is
állandó összkerék: elötte olyan autom volt, amiben kapcsolható összkerék volt, azzal én is hátsó hajtással jártam. másként viselkedik az autó összkerékkel, ha megszokja az ember nem akar mást. másrészt 250 le hátsóval elég sok driftelést jelentene, összkerékkel akár hóban is lehet padlógázon is indulni és elöre fog menni, amerre akarom. illetve, ha vmiért hátsóhajtásal elakadsz, utána már nem biztos hogy segít az összekélre kapcsolás (ha diffizár akkor segít) jártam úgy az előző autommal, hogy bal első kerékkel leugrottama beton solya szélén. a kerék levegőben lógott, trapézkaron ült, mögötte a hajó a futón a vízben. betettem összekerékbe, felezöbe és zártam a diffiket, aztán gázt neki. addig tolta a betonon a trapézt, amig a kerék fel nem támaszkodott. kicsit a beton élét lesarkitotta a vas, de az autón semmi nyom
feltünöség: ez se gáz, mert 'sima' toyota landcruiser-nek nézik, az pedig ma már ingerküszöb alatt van
várhatóan a gáz árát már nem piszkálja pártunk és kormányunk, mert azzal eus szabályozász sértene. (adója a benzin adöjának max 60 %-a lehet, környezetvédelem jegyében, ezt a szintet már elértük, annyira hogy a tavaly torvényben elfogadott szintet lejjebb kellett igazitaniuk, nem lett akkora emeleés mint tervezték. nyilván nem az autósok kedvéért). gázt nem csak egy cég forgalmaz, igy még monopol helyzetet se tudnak teremteni, hogy az alapárat emeljék. áfa se igen emelhető már, mert eu dádázni fog
amerikából hozatni is lehet, van erre ismeretségi körben ember, bár nem biztos megéri. németországból lehet hozatni, az alkatrészbeszerzés sem okoz gondot amerikábol. ezt mind egy ember megoldja, tud ö mindent. ő a szerelőm, ő köti a biztosításaim, ő intézi a vásárlást, mindent (autot is ugy veszek, hogy megnézem és utána odaküldöm öt, átvizsgálja, elmondja mit talált, ha elfogadom, akkor lealkudja, ha rabolintok akkor foglalózza, hazaviszi, karbatartást, biztosítást, névre írást elintézi és ha kész elmegyek hozzá érte, közben persze az eladóval a pént elrendezem)
kötelezö éves szinten b5-ben pesten 45ezer, átírás 160ezer körül, sulyadó 57ezer
altalanos szerviz (olaj, szürök csere) 30ezer
http://www.wanderer66.hu/?q
http://www.wanderer66.hu/?q=hu/startpage
Zolinak a tgk-ra.
Kutya56 alias Zsolt
Nem a körfűrész érdekel,
Nem a körfűrész érdekel, hanem a paplan és a szövet. Január közepéig felküldöm a padot, változott egy kicsit a terv, 6 egyforma pad kerül a katamaránra.
Lakóautó is jo 5 let! persze
Lakóautó is jo 5 let! persze azzal nem jársz egész évben. Az második autonak jó. De hatalmas buli lehet vele járni a világot!
www.tarakona.hu
De. Néztem is őket rendesen
De. Néztem is őket rendesen.
Gondom, hogy nincs hol tartanom, a Nissanom is az utcán áll, mert nem fér be a kicsi garázsba.
A másik gond a kihasználás kérdése.
Van javaslatod valamilyen tipusra ?
Boci kipróbálás még kérdéses.
A bánki tavon lehet motorozni ?
Kutya56 alias Zsolt
ha mindenki így tenne, nem
ha mindenki így tenne, nem volna gond a használtautó vásárlással.
Tudok olcsó motor olaj forrást, ha vkit érdekel. Castrol-Elf- GM-Q8-Total stb. és egyéb szűrök, alkatrészek. Unix és Bárdi kapcsolat is van.
Sx4-be Castrol 5w30-at vagy 5w40-et teszek, 7-8ezer ft a 4l. Akit érdekel szívesen segítek.
Ha csak az alkatrészárakat
Ha csak az alkatrészárakat nézem, nekem az kb harmad / negyedáron van a skoda áraihoz képest.
Melohelyen kolléga az 1.9PDTDi skoda kombiba most vett ablakemelő motort, mechanikával együtt 25 ezerért. Nekem a kettő 40$+ kb20$ a szállitás. / igaz nekem max 2 hetet várnom kell rá, de igy 6500.-Ft körül van darabja/
Amerikai autohoz kevesen értenek itthon. Szal szervizbejáros gazdának, lehet, hogy annyira nem éri meg. Én amit csak lehet, magam csinálok rajta itthon. A voyagerekhez az országban két ember van, aki igazán ért. Horváth Tamás Celdömölkön, /Tom Voy Kft/, és a Mészégető Zoli csepelen. Pl ezekben az amerikai vasakban, a motornak sincsen száma. :-) simán lehetne csereberélni, ha szükség lenne rá. Igaz, hogy én csak 30.000 kmt megyek évente, de sosem vennék, se audit, se bmw t. Mercit, meg akkor sem, ha bottal biztatnának. / ezzel persze nem azt mondom, hogy ezek közül bármelyik rossz autó lenne! BMW m volt több is..323i, M3..szeretem, de amiota nem a száguldozás az elsődleges szempont, nem kellene. / Két honapja a barátom 26 millás audijával mentünk le Pécsre. Mire leértünk, a család már követelte vissza a voyagert. Hiába a sok csillivilli, mégsem olyan kényelmes az ADI mint az amerikai, pedig 10 év van a két auto között. A fent emlitett audin múlt télen, egy lámpacsere ( beleolvadt a foncsorba a xenonizzó) + pár szintérzékelő, meg a motoros ajtók érzékelőiből néhány, + féktárcsa, fékbetét csere 850.000.- + sarc volt.. más enyiért autot vesz. :-) Pedig az audihoz, nem a nagyviz tuloldalárol jön az alkatrész... az enyémen, a teljes első/hátso futoművet felújitottam 200.000.- Ft ból. szilentek, gömbfejek, féktárcsák, fékbetétek, kerékcsapágyak, /aggyal együtt cserélődik mind a négy/ stabpálcák, hátul mindkét fékmunkahenger, elől fékdugattyúk stb...
Nem akarok senkit meggyőzni, mindenkinek másra kell az auto. De anyagilag, semmivel nem jársz jobban, egy europai dizellel, mint egy amerikai benzin/gázossal. A méretekről, megbizhatoságrol, kényelemről nem is beszélve.
www.tarakona.hu
Nekem az idén lesz 8 éves a
Nekem az idén lesz 8 éves a Nissan X trail-m. 4 éves kora óta van nálam, felszámolás alá került b.csabai autószalonos autó volt 12.000 km-rel. 2.2 diesel 136 LE.
Volt benne egy chip tuning, cca 170-180 LE, és 12-12,5 Literes fogyasztás. Ment, mint állat, de visszaállítattam a gyári szoftvert.
Most léptem túl a 100.000 km-t , komolyabb baja még nem volt. Kerreg, 8.5-9 liter fogyasztás ( hajó húzása 110-120-al 12 liter ) ,de ahová még bementem, onnan kihozott. Évekig a hegyeket jártam vele, gond nélkül. Nem terepjáró, de a városiak között az egyik legjobb hajtáslánc.
Most kellene eladni, de egyelőre sajnálom, valamint kell a pénz egy nyugdíjbiztosító vállalkozás beindítására.
Az öregedő eb.
Kutya56 alias Zsolt
Nekem az előző benzines X
Nekem az előző benzines X-Trailben volt gáz. Először a pótkerék helyén egy 25 lieters tank, ami kb 250 km-re volt elég, állandóan tankolni kellett, és a pótkereket is külön a csomagtartóban kerülgetni.
Ezt megunva, berakattam hátra egy 80 literes tartályt. A pótkerék visszament a helyére, de hiába, mert a böszme nagy bojler elfoglalta a fél csomagtartót.
Gazdaságos volt, de vannak hátrányai is.
A mostani diezelt nem alakíttatom át. Van benne így bazi nagy csomagtartó, és őszintén mondva a 178 ló mindenre elég. A fogyasztását 10 alatt tudom tartani. Ha akarom 4 kerék, ha nem, akkor 2 kerék hajtással megyek, bár valaki mondja meg, hogy országúton mi a szarnak kell 4 kerék meghajtás? Nem feltűnő autó, nem köpködik meg, nem kihívó.
Add meg neki, ami jár, rendszeres olajcsere, ellenőrzés, és ennyi.
Üdv: Fater
Láttam. A mobile.de-n van
Láttam. A mobile.de-n van egy 7 éves 90.000 km-el 6.000 Eft.
Kutya56 alias Zsolt
Akkor én viszek kötelező
Akkor én viszek kötelező felszerelést
Üdv: Fater
Nem gondoltál még arra, hogy
Nem gondoltál még arra, hogy veszel egy lakóautót. második kocsinak, avval többet tudsz húzni és az apartmant is megspórolod. Ird fel az előnyöket és hátrányokat egy papírra. Lehet, hogy jobban jársz mint egy böhöm terepjárót egész évban finanszírozni és ott van a Camping faktor még hozzá.
Mikor próbáljuk ki a bocit ? Hozzak egy Tomos motort a Bánki tóhoz??
bb
A használtautón van egy pont
A használtautón van egy pont ugyanolyan mint a baada-é, 4 milla, tíz éves és állítólag 170000 km. van benne.
Emeil-ben küldtem neked
Emeil-ben küldtem neked linket ( mobile.de ), egy olyan autóról, amit Te használsz. Földrészünkön alig található a tipusból, emlékeim szerint németországban 10-12 db eladó van. A tengeren túlról nem tudom miképp kell jól behozatni. Ráadásul angolul sem beszélek.
Autószerelő ismerőseim ( Pl.Dooki ) amennyiben meghallják, hogy amcsi autó ( tudom a Lexus Toyota ) , a hajukat tépik. Nálam az a gond, hogy még egy gyertyacserét is szerelővel kell megcsináltatnom, annyira műszaki antitalentum vagyok.
A nagy benzinestől a fogyasztás risztott el. A gázüzemnél két dolog kérdéses :a beszerelés költsége, és hogy pártunk és kormányunk mikor gondol egyet, és emeli meg jelentősen a gáz árát ?
Nagy benzinesnél milyen tétel az adó és a biztosítás költsége ?
Lassan nyugdíjas leszek.
Az eb.
Kutya56 alias Zsolt
Egyetértek. Néztem a
Egyetértek. Néztem a használtautó.hu-n a Lexust amiről írtál, hát igen az tényleg autó, csak kéne hozzá egy kis bátorság meg egy picivel több píz. Én eddig mindíg ráfaragtam a használt autókra, de ha ma este eltalálják a számaimat, hétfő reggel én leszek az első kuncsaft a Lexusnál, amúgy is itt van a gazdagréti lakótelep aljában a szalon és szervíz.
Szia! A hajóépatők-ön
Szia! A hajóépatők-ön láttam,hogy érdeklődsz a körfűrész iránt.. Csernus Csabinak van egy többfunkciós ... (gyulul,vastagol ,fűrészel ,mar,) Ilyesmi Én láttam élőben Jó kis gép ,többet ér mint egy egyszerű fűrész.
mci
Gyertek, engem érdekel.
Gyertek, engem érdekel.
Kutya56 alias Zsolt
nálam az autó ezt jelenti
nálam az autó ezt jelenti :
és különben is napi legalább két órát autozóm, szeretem még akkor is ha dugó van, mert csend van, béke, nincs gyerekzsivaly, nem kell senkihez alkalmazkodnom, a kedvenc zeném szól, kikapcsolódás is meló és család közt. nálam jóléti funkciót is betölt az autó, erre hajlandó vagyok áldozni, nem anyagi megfontolás alapján választok autot
nem emlékszem, hogy caravan vagy voyager a tied, az első lökös, amit az árok megütött hogy birja?
irtam, h. nem anyaagi
irtam, h. nem anyaagi megfontolás vezérel amikor amerikai piacra gyártott autót veszek. (történetesen egy lexus amiröl irtam). csak azt akartam kihozni belöle, hogy egy ilyen europai piacos autóhoz milyen horror itthon alaktész ára. és azt is irtam, hogy egy hasonló tudású méretű autohoz viszonyítva már anyagilag is nyerőnek tűnik az amerikai nagyvas. V8, állandó összkerék, automata váltó, hihetetlen kényelem és csend az utastérben kontra büdős, hangos, fapados dízel és lehet izgulni a magasnyomású üzemanyag rendszer + turbo + kettőstömegű lendkerék szentháromság miatt. a vételár is a V8-nál kedvezőbb.
nyilván sok szempont szerint lehet összehasonlítani, mindeni más tulajdonságot helyez előtérbe auto vásárláskor.
a történet onnan indult, hogy Kutya nézegeti a lehetőségeket egy mindenes autora. ha mindenes kell (kirándulás hegyekben, hajó cincálás, sólyázás, szinház, bál, hosszú távú autopályás utazás...) akkor elég szűk a paletta, amiben elég komoly potenciál van V8-ban. engem mindent összevetve nagyon meggyöző a mostani autom. (ha családi programba belefér, akkor kolbászbulira odaugrok egy pofavizitre és a vas is tapintható lesz, akit érdekel)
Ez természetesen baada-nak is
Ez természetesen baada-nak is szól.
Semmi alma-körte, az alapkérdés az volt, hogy milyen drága illetve olcsó az alkatrész egy Skodához vs. amcsi autó. Arra próbáltam rávílágítani, hogy rév-vám esete forog fenn, mert a kényelmet és az alig nagyobb biztonságot megfizeted az üzemanyagban. Mindenkinek mások a szempontjai, nekem az évi 40-50 ezer kilométerhez kellett egy biztonságos, kényelmes autót venni 2005-ben. Szóba jött még a Toyota avensis, Renault megane, Opel vectra.
Ha annyit keresnék, illetve annyi lenne a jövedelmem mint neked, csak azért vennék Mercit, mert nem tudnék dönteni az Audi és a BMW között.
(Vannak akik még robogót sem tudnak venni, ők mennek busszal, villamossal, vonattal).
Ok. Intézkedem Gyöngyinél,
Ok. Intézkedem Gyöngyinél, nálunk ő a kasszás.
Kutya56 alias Zsolt
Ne bízd az Öregre. bb
Ne bízd az Öregre.
bb
Nem ismerem, de ha te igen,
Nem ismerem, de ha te igen, akkor jöjjön.
Regisztrál, és utána aktiválom.
Kutya56 alias Zsolt
Álmodozunk, álmodozunk ??????
Álmodozunk, álmodozunk ???????
Kutya56 alias Zsolt
Ecsém, Ecsém ! A pallás nálam
Ecsém, Ecsém !
A pallás nálam is tele van köszönetekkel, isten fizesse meggel. Volt olyan esetem, igaz 20 éve, hogy egy jó ismereős a vállalkozásával bejba került, könyvelés semmi ,stb, gyorsan rendbe kellett rakni, ráment egy hosszú hétvégém ( 4-5 óra alvás , akkor még tudtam ilyet ) ,megcsináltam. Viszi el az anyagot , kérdezi mivel tartozik . Jó ismerős volt, pénzt nem volt pofám kérni ( amit mondok sokalta volna, amire ő gondolt az számomra lett volna megalázó ), mondom egy jó üveg szeszt.
Kaptam egy üveg habzóbort.
Bátyád.
Kutya56 alias Zsolt
Jobb lesz, ha doki beletesz
Jobb lesz, ha doki beletesz egy chrysler motort a skodaba :-) vagy forditva.
szerintem, mint almát a
szerintem, mint almát a körtével...összehasonlitani egy másfél tonnás vasat, egy 3 tonnással?
Az enyém, igaz nem V8, csak V6 3800ccm el, átlagban 12-13l gázzal megy el. De ez egy 7 személyes autó, olyan kényelemmel, utazási komforttal, amit az europai vasak, sosem láttak. Ha 3000km-t kell vele egyhuzamban autózni, akkor annak a végén is ugy szálok ki belőle, ahogy beleültem. :-) Max össztömege 2500kg, 1900 at vontathatok vele. A motorban most van 290.000 mérföld. Hibátlanul teszi a dolgát. Ha kiveszem a két hátsó üléssort, 3m3 rakterem van. A hátsó ülést, a kocsi hátoljába tolva, elé befér a kétszemélyes gumimatrac, felfujva. Gyerekkel hármasban + szmájli kutya, kényelmesen aludtunk benne igy, már többször.
Persze, lehet mondani, hogy egy robogo kevesebbet fogyaszt, de azon kivül, hogy elvisz A bol B be az is, semmi közös nincsen a két jármű közöt. Különben meg, az a benzines motor, ami 3 liter alatt van, az a fűnyiróba valo! :-)
www.tarakona.hu
lábfüggő (nekem nagy lábam
lábfüggő (nekem nagy lábam van): országút 15, hajóval 20-22, bp napi 18. gázzal járok, ennek ára 262 most. ha átlagot veszem mondjuk 18*262 = 4700/100km. ha 40000km-re számolom, akkor 1880000, ez nagyságrendileg a duplája. de ha 'hasonló' benzineshez viszonytítom nem nagy különbség, ill. hasonló benzines 8ból alapjáraton megy csak (a 8 egy 1.6 astratól is szép teljesítmény lenne)
nálam a képlet az h. 10-11 liter benzinnek megfelelö a fogyasztás, ami bármilyen terepjáróval vállalható (pajero, patrol, lc, rover... simán szív ennyit, a dizel is)
nyilván nem üzleti megfontolásból vettem, ahogy a hajóját sem azért vette senki
Fercsil meghívásáról mi a
Fercsil meghívásáról mi a vélemény? Meghívnám, ide ha nincs ellene kifogás.
Te ennél a kormánynál
Te ennél a kormánynál balodalibbat én még nem láttam. Lenin szégyenében már leugrott a talapzatról. Ezek szó szerint megcsinálják azt ami 74-ben jelszó volt .
Miénk a gyár! Vigyük haza!
És akkor van egy nagyon jó üzleti ajánlatom: adsz 100EUR-t köszönetenként és véresre keresheted magad ha beváltod rendes árfolyamon. (nem rég elhajtottam a József nádor tér mellett)
Köszi szépen, olvastam.
Köszi szépen gezafater, olvastam. Válasz ment.
Bátorkodom megkérdezni, mivel "vén" dunai és tengeri medvék :-) szóval lényegesen több hajós múlttal bíró tagok vannak jelen nálam, hol - miként tudnék szert tenni a kertem díszítésére valamilyen horgonyra, lehetőleg ne 1 t-ás legyen :-) Ötleteket várok.
Üdv. Coop!
Coop, küldtem mailt!
Coop, küldtem mailt!
Üdv: Fater
250 EUR / köszönet
250 EUR / köszönet.
Közgazdászokkal nem szoktam etyepetyézni, velem korú közgazdákkal nyaranta egy hosszú hétvégét. A 10-15 kolléga nagy része inkább jobboldali érzelmű, de ezeket a társaságban hangosan egy se merte dicsérni.
Ezek tényleg agyamentek. Választás után kormánytól függetlenül megszorítás.
A winchester cserés eb.
Kutya56 alias Zsolt
Apropó. mi most a vatikáni
Apropó. mi most a vatikáni valuta árfolyama? Teli van vele a padlás, bekéne váltani valamennyit.
És mi a hír közgazdász berkekben? Meddig tart még a József nádor téren az agylágyulásos járvány. Ahogy mostanában hallgatom Vargát, az is elkapta.
Oldalak