Megnéztem a jogsimat, tényleg önálló kategória a BE, sőt van C1 ami 3,5-7,5 tonna között meg A és A1. Te jó ég! 2010-ben adták ki és azóta meg sem néztem!
kb 10 éve csináltam a B + E t.. nem változott azota semmi.
B , az a 3500kg ot meg nem halado ösztömegű jármű + könnyű pót. Na meg persze a max 9 üléses busz, na meg a kivételek, a nehézpottal, ha az nem haladja meg, stb..stb..
B + E, az a B vel vezethető jármű + az azzal vontatható nehéz potkocsi 750+ kg.
ennyi a lényeg
C + E az a 3500kg ot meghalado össztömegű teherauto /tehát amihez C vizsga kell + az ehhez csatolt nehézpotkocsi./
Ha van egy olyan pl 2700kg os össztömegű terpjáród, aminek a forgalmijában az van, hogy vontathat 3500kg ot / Nissan Patrol pl/ az akkor a 3 tonnás hajom + egy alu futó, az simán B+E. ..
sőt..hogy egy kicsit megbonyolotsam, pl, adott esetben, a futó, az 3590kg is lehet, mivel a 90kg os tömeget a vonohorog veszi át, tehát azt nem vontatod, azt a tömeget az auto viseli. :-)
/ez ugye nem minden esetben 90 kg. benne van a forgalmiban, hogy mekkora tömegnek kell a vonohorgon lennie, adott futonál. /
javitottam.. utánanéztem közben.. 3500kg os futonál 150kg van a horgon. itt az ide vonatkozo iromány:
Ha a járműszerelvény megengedett legnagyobb össztömege meghaladja a 3,5 tonnát, akkor kell a C, kivéve ha 3,5 tonnás gép mögé egy 750 kilós futót kötsz.
Nem kell E kategória 750 kiló fölött ha 1. a futó legnagyobb össztömege kisebb a gép önsúlyánál, 2. az együttes össztömeg nem haladhatja meg a 3,5 tonnát.
Pl. a skodával 1000 kilós futót huzhatok sima "B"-vel, az más kérdés, hogy van C és E kategóriám is.
Az biztos ezekhez az amcsi "szörnyekhez" :) olcsóbb az alkatrész, Én meggyőzhető vagyok, vennék is egy F150-est, ha lenne miből. Amíg megy a sx4 marad, x-trail szimpi, de a renault dízelről még jót nem hallottam.
A jelenlegi gépednek mennyi a megengedett legnagyobb össztömege? Az a gyanúm, hogy a jelenlegi cájghoz is C+E jogsi kell, szerencséd, hogy nem igazoltattak amikor hazahoztátok. A tényleges tömeg számít, de az az 50 kiló nagyon necces!
a lexus 'csak' egy midsize, a fségem is simán boldogul vele. bár ez nem látszik az autón :-( csunyán körbe van verve. job hátul belém jöttek, jobb eleje tesco parkolo áldozata. a bal küszöböt én ütöttem fel, ráadásul ma álltam ki az udvarbol és a kapuoszlopot tul közelröl centiztem (korán szedtem alá tolatáskor) ha lenne pár nap amig nem kell az autó elvinném fényezöhöz, mert nagyon cigány
nem neztem pontosan melyik ez az auto, egy elnyuhetetlen traktor, de egyenlöre pickup-ok kilöve. ha ez a big_block-os 8.1V10 triton motor akkor az örök élet + 1 évig nincs rá gond. de ha szeépérzék is szorult az emberbe, akkor a cadillac escalade ext-t választja a cégcsoportból. külsöre szinte ugyanez, de belül szebb, igényesebb. a legnagyobb magic az autoban, hogy a hátsó szeélvédő lehuzható teljesen a hátsó üléssor lefektethető igy hátrafele teljesen nyitott (mint a félkabinos hajó)
nem azt mondta ilyet akar venni, csak hogy közel van s megnézi. legalább már tudni fogja hogy mit nem ér el európa soha. az a sz.r lenézett amerika, ahol ezek a a normal méretü autok...
normális keretek közt itthon ilyen autót nem vesz senki (szivesen lennek nem normális, én imádom ezeket a vasakat)
Csak kiváncsiságból nézem meg, nem vételi szándékkal! Amúgy az autókhoz nagyjából annyit értek mint te, még Doki is inkább kijön az aknából amikor olajat cserél, mert így hamarabb hozzájut a szükséges szerszámhoz. Egyszer elmehetnénk hozzá ketten "segíteni" szerelni, estére olyan szép ősz haja lenne mint nekem!
(Esetleg rekeszizomláza kerekedne). Ha használt autót akarsz venni, kérjél meg, hogy válasszak egyet és azt NE vedd meg! Annyi balszerencse és kudarc után elhatároztam, hogy csak újat veszek.
A hajó 1,5 tonna, a futó 0,45 tonna, az utánfutó összsúlya 2,5 tonna. Feltehetőleg ennél nehezebb hajóm már nem lesz ( amennyiben beválik ez az utolsó + szórakozásra a kis nem fahajó ) .
A gond onnan van, hogy a jelenlegi autóval csak 2 tonnás összsúlyó ráfutófékes futót húzhatok .
Az is elképzelhető, hogy változtatni kell az igényeimen, venni egy picup-ot , cégre , rátenni egy felépítményt, ésa húzni vele a hajót. ( szállítási-kirándulás-hajóhúzási funkciók )
Másik megoldás egy lakóautó .
Mindkét megoldás mellet lehet kissebb crossovert használni naponta ( X Trail, Tiguan, Skoda Yeti stb ) , amit az asszony is vezet, és a többire ott a másik nem napi használatban.
3t s hajot azért nem akarnék benzinessel huzni.:-) dizel, de amerikai. :-)
A mostani autónk is, mint nagyjábol minden autóvásárlás, kompromisszum eredménye volt. Az egyik legfontosabb szempont az volt, hogy az enyém, és nem a banké. :-) 3gyerek, két felnőtt + ezek cucca férjen bele, úgy, hogy az utastérben nincsen csomag! El tudjam vontatni a Fletchert /trailerrel 1,5t./ Mindenképen kormányváltós automatát, és a lehető legkényelmesebbet kerestem. És persze mivel egy autot szeretnék / vagy inkább csak egyet tudok/ fizetni, igy a napi melobajárásnak is kifizethetőnek kell lennie vele. Nekünk erre a célra ez felelt meg leginkább. Ha most kellene másikat vennem, most sem vennék mást, max ugyanezt ujabb dizelből.. az ujabb dizelben már volt automata. :-)
viszonyítás kérdése, mutasd meg neki a escalade-et na arra már tényleg mondhatja, hogy ormótlan, és utána kompromisszumkészséged jeleként megelégszel egy gx470-nel :-) (Q7 is kicsi hozzá képest, és még így se a legnagyobb vas, a legnagyobb állat ez a suburban, ami már más típusü motorral van szerelve, megold barmit nyomatékbol, igy nincs fordulatszám és megelégszik 13 liter benzinnel a hozzáértők szerint. ami mondhatjuk, hogy arányosan nézve lupo kategoria
engem könnyen meggyózöl, pontosabban engem nem kell. váltóolaj hütö, shift-kit és erősített terepszekrény. vannak vasak amik gyárilag ilyenek, pl:
escalade mondjuk ez alternativa a gx-re (nem kicsit ha a 20000 euro nem okoz gondot) egy gond azért akad ez biztos sziv 25liter gázt, két gáz szuperszett kell hozzá (egy nem tudja ellátni anyaggal)
húzhatná, de közel se biztos, hogy a hajtáslánc kibírná, nem ekkkora tömegre van tervezve az x-trail, en nem kockáztatnék vele, ekkora hajó még igazi nagyvasaknak is kihívás lehet. szivem szerint egy dodge ram hemi-t javasolnek kezi váltoval sot ,eg inkabb a nagy dizel-t, azzal kamiont is mentenek, de mondta kutya, hogy pickup kilove
minimum kuplungfustöléssel számolni kellene, de nem csodálkoznék azon se ha a motor túlmelegedne és pár csapágy megadná magát (patrol + hagy hajó németországból olaszo-ba. a brenner környékén 'leolvadt' vmi csapagy, motor kukaban végezte, nem tudom mibe fájhatott a szerelvényt onnan 'leszedni'). de arra se esküdnék, hogy a váltó bírná. az elsö szériás V10 tuaregek azért nem lettek 1000NM-esek, mert nem tudtak váltót csinálni hozzá, hog yvárosi legenda vagy igaz, azt nem tudom
Megmutattam az asszonynak. Az első kérdése az volt, hogy van-e benne állófűtés. Megkérdeztem, hogy miért érdekes ez? Válasz: nehogy megfázz éjszaka, mert ha ilyet veszel, attól a naptól ebben alszol és nem itthon!:-)
Szerinte ormótlan és sajnos ebben van igazság, hogy valamit valaminek a rovására lehet csinálni. A klasszikus autóformákhoz képest mint pl. a Skoda Oktávia ötajtós és nem kombi, a buszlimuzinok, városi terepjárók nagyon kényelmesek, de aránytalanok.
Hiába érveltem, hogy ha benn ül az ember akkor úgysem látja kivülről, nem hatódott meg, azt mondta, ha meg benne alszol, akkor belülről se!:-)
Szerinte a Dácia Duster meg azért röhejes, mert nagyobbnak akar látszani mint amekkora és szintén ormótlan.
Nem, nem, majd 2015-ben fog
Nem, nem, majd 2015-ben fog lejárni!
Akkor már le is járt....az
Akkor már le is járt....az orvosid!!!
Üdv: Fater
sött.... az E ből is van a C
sött.... az E ből is van a C hez kettő.. mert külön van a sima teherauto, a potkocsival meg külön kategoria a nyerges. :-)
www.tarakona.hu
Megnéztem a jogsimat, tényleg
Megnéztem a jogsimat, tényleg önálló kategória a BE, sőt van C1 ami 3,5-7,5 tonna között meg A és A1. Te jó ég! 2010-ben adták ki és azóta meg sem néztem!
kb 10 éve csináltam a B + E
kb 10 éve csináltam a B + E t.. nem változott azota semmi.
B , az a 3500kg ot meg nem halado ösztömegű jármű + könnyű pót. Na meg persze a max 9 üléses busz, na meg a kivételek, a nehézpottal, ha az nem haladja meg, stb..stb..
B + E, az a B vel vezethető jármű + az azzal vontatható nehéz potkocsi 750+ kg.
ennyi a lényeg
C + E az a 3500kg ot meghalado össztömegű teherauto /tehát amihez C vizsga kell + az ehhez csatolt nehézpotkocsi./
Ha van egy olyan pl 2700kg os össztömegű terpjáród, aminek a forgalmijában az van, hogy vontathat 3500kg ot / Nissan Patrol pl/ az akkor a 3 tonnás hajom + egy alu futó, az simán B+E. ..
sőt..hogy egy kicsit megbonyolotsam, pl, adott esetben, a futó, az 3590kg is lehet, mivel a 90kg os tömeget a vonohorog veszi át, tehát azt nem vontatod, azt a tömeget az auto viseli. :-)
/ez ugye nem minden esetben 90 kg. benne van a forgalmiban, hogy mekkora tömegnek kell a vonohorgon lennie, adott futonál. /
javitottam.. utánanéztem közben.. 3500kg os futonál 150kg van a horgon. itt az ide vonatkozo iromány:
http://www.boatshop24.com/de/sigma-st-3650-ultralight-s-alu/Anh%C3%A4nger/14168
www.tarakona.hu
ezt mondom én is!
ezt mondom én is!
www.tarakona.hu
„B” kategória a) A 3500 kg
http://www.jogsi.hu/mivel-mit
http://www.jogsi.hu/mivel-mit-lehet-vezetni/
www.tarakona.hu
Mi van vele? Nem értem a sok
Mi van vele? Nem értem a sok kérdőjelet. Emlékszem már, hogy volt erre lehetőség, de a szüleim nem engedték.
Alkalmassági vizsga ?????????
Alkalmassági vizsga ???????????
Kutya56 alias Zsolt
Valami jogszabályt vagy
Valami jogszabályt vagy ilyesmit keressél már, mert én a guglin csak azt találtam, amit írtam.
Persze nekem soha nem mond senki semmit, de nem emlékszem, hogy ez változott volna.
Esetleg ha Coop kolléga megkérdezne egy közlekedési coop-ot?
Én is így tudtam, de ettől
Én is így tudtam, de ettől függetlenül kellene egy nehézpótkocsi vizsga beütés a jogsimba.
Kutya56 alias Zsolt
Lehetett, külön alkalmssági
Lehetett, külön alkalmssági vizsga letétele után. Mozaik utca. Ügye-ügye, a vidékiek tudtak már akkor is .
Kutya56 alias Zsolt
pickup csak akkor tetszene,
pickup csak akkor tetszene, ha a platón a nyergesnek a kapcsolo része lenne beépitve. :-) az "egyterű" kivitel nekünk sokal bejövősebb. :-)
www.tarakona.hu
És ez igy van jól!
És ez igy van jól!
www.tarakona.hu
ez igy ebben a formában nem
ez igy ebben a formában nem teljesen igaz. 3,5t s járgány mögé amit az elhuzhat, az B + E
Ha a vontato jármű B vel vezethető önmagában, akkor az+ a nehézpotkocsi, az B + E.
Igy mondjuk a 3,5t össztömegű terepjáró, ami vontathat 3,5t -t, az B + E. együtt lehetnek akár 7 is.
www.tarakona.hu
"A" kategoriát 17 évesen
"A" kategoriát 17 évesen lehetett szerezni? Én úgy emlékszem 18 év volt a határ, ezért nekem is csak 40 éve van jogsim.
1973-ban mekkbuktam és csak 74-ben sikerült.
Ez a pick up, olyan második
Ez a pick up, olyan második autós :-)
Na ba......a meg, mehetek
Na ba......a meg, mehetek vizsgázni, vagy megoldod nekem okosban ?
Kutya56 alias Zsolt
Ismered : kinek a pap, kinek
Ismered : kinek a pap, kinek a papné,lánya,fia, stb. Nekem a kutyája, Dookinak a paplan.
Most hallom a tv-ben az okosat, nekem Kocsis Máté az igazmondó MIÉP-s.
Kutya56 alias Zsolt
Ha a járműszerelvény
Ha a járműszerelvény megengedett legnagyobb össztömege meghaladja a 3,5 tonnát, akkor kell a C, kivéve ha 3,5 tonnás gép mögé egy 750 kilós futót kötsz.
Nem kell E kategória 750 kiló fölött ha 1. a futó legnagyobb össztömege kisebb a gép önsúlyánál, 2. az együttes össztömeg nem haladhatja meg a 3,5 tonnát.
Pl. a skodával 1000 kilós futót huzhatok sima "B"-vel, az más kérdés, hogy van C és E kategóriám is.
izlések, és pofonok... sztem
izlések, és pofonok... sztem az a Suburban istenkirályul néz ki! Párom is azonnal beleszeretett! :-)
www.tarakona.hu
Az biztos ezekhez az amcsi
Az biztos ezekhez az amcsi "szörnyekhez" :) olcsóbb az alkatrész, Én meggyőzhető vagyok, vennék is egy F150-est, ha lenne miből. Amíg megy a sx4 marad, x-trail szimpi, de a renault dízelről még jót nem hallottam.
B+E kellene ,de csak 41 éves
B+E kellene ,de csak 41 éves A és 39 éves B van.
Kutya56 alias Zsolt
A jelenlegi gépednek mennyi a
A jelenlegi gépednek mennyi a megengedett legnagyobb össztömege? Az a gyanúm, hogy a jelenlegi cájghoz is C+E jogsi kell, szerencséd, hogy nem igazoltattak amikor hazahoztátok. A tényleges tömeg számít, de az az 50 kiló nagyon necces!
lassan autós forum lesz....
lassan autós forum lesz....
a lexus 'csak' egy midsize, a
a lexus 'csak' egy midsize, a fségem is simán boldogul vele. bár ez nem látszik az autón :-( csunyán körbe van verve. job hátul belém jöttek, jobb eleje tesco parkolo áldozata. a bal küszöböt én ütöttem fel, ráadásul ma álltam ki az udvarbol és a kapuoszlopot tul közelröl centiztem (korán szedtem alá tolatáskor) ha lenne pár nap amig nem kell az autó elvinném fényezöhöz, mert nagyon cigány
nem neztem pontosan melyik ez
nem neztem pontosan melyik ez az auto, egy elnyuhetetlen traktor, de egyenlöre pickup-ok kilöve. ha ez a big_block-os 8.1V10 triton motor akkor az örök élet + 1 évig nincs rá gond. de ha szeépérzék is szorult az emberbe, akkor a cadillac escalade ext-t választja a cégcsoportból. külsöre szinte ugyanez, de belül szebb, igényesebb. a legnagyobb magic az autoban, hogy a hátsó szeélvédő lehuzható teljesen a hátsó üléssor lefektethető igy hátrafele teljesen nyitott (mint a félkabinos hajó)
nem azt mondta ilyet akar
nem azt mondta ilyet akar venni, csak hogy közel van s megnézi. legalább már tudni fogja hogy mit nem ér el európa soha. az a sz.r lenézett amerika, ahol ezek a a normal méretü autok...
normális keretek közt itthon ilyen autót nem vesz senki (szivesen lennek nem normális, én imádom ezeket a vasakat)
Csak kiváncsiságból nézem meg
Csak kiváncsiságból nézem meg, nem vételi szándékkal! Amúgy az autókhoz nagyjából annyit értek mint te, még Doki is inkább kijön az aknából amikor olajat cserél, mert így hamarabb hozzájut a szükséges szerszámhoz. Egyszer elmehetnénk hozzá ketten "segíteni" szerelni, estére olyan szép ősz haja lenne mint nekem!
(Esetleg rekeszizomláza kerekedne). Ha használt autót akarsz venni, kérjél meg, hogy válasszak egyet és azt NE vedd meg! Annyi balszerencse és kudarc után elhatároztam, hogy csak újat veszek.
Chevy Avalanche:http://www
Chevy Avalanche:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/chevrolet/avalanche/chevrolet_avalanche_6-7111692
A hajó 1,5 tonna, a futó 0,45
A hajó 1,5 tonna, a futó 0,45 tonna, az utánfutó összsúlya 2,5 tonna. Feltehetőleg ennél nehezebb hajóm már nem lesz ( amennyiben beválik ez az utolsó + szórakozásra a kis nem fahajó ) .
A gond onnan van, hogy a jelenlegi autóval csak 2 tonnás összsúlyó ráfutófékes futót húzhatok .
Az is elképzelhető, hogy változtatni kell az igényeimen, venni egy picup-ot , cégre , rátenni egy felépítményt, ésa húzni vele a hajót. ( szállítási-kirándulás-hajóhúzási funkciók )
Másik megoldás egy lakóautó .
Mindkét megoldás mellet lehet kissebb crossovert használni naponta ( X Trail, Tiguan, Skoda Yeti stb ) , amit az asszony is vezet, és a többire ott a másik nem napi használatban.
Az agyament eb.
Kutya56 alias Zsolt
Palkó bátyám, ezzel a döggel
Palkó bátyám, ezzel a döggel még parkolni sem tudsz a ház előtt...
És őszintén, minek Neked egy ekkora állat autó?
Üdv: Fater
(Nincs cím)
Üdv: Fater
Pityi !Nem akarlak
Pityi !
Nem akarlak elkeresríteni, de ez szerintem bűn ronda, a másikkal együtt.
A Lexus szerintem jól néz ki, aludj benne nyugodtamn. én meg megyek a nejedhez , és jól kibeszélünk a meleg lakásban, egy jó pohár veresbor mellett.
Kutya56 alias Zsolt
Akkor én ilyenben nem
Akkor én ilyenben nem gondolkozhatom, mégha lefogyok is, mert 40 éve a versenysúlyom 74-75 kg volt, 180 cm alacsonysággal fűszerezve.
A big dog.
Kutya56 alias Zsolt
egy gumi kb. 50ezer penz,
egy gumi kb. 50ezer penz, kibir 80-100ezer km-t. ez nem autofuggo, ezek a 14mm-es profilu terepjaro gumik kb. ezt tudjak
Ezt az escaladet hétfőn
Ezt az escaladet hétfőn megnézem, itt van egy köpésre tőlünk. Amúgy egy gumi neked mennyibe kerül és mennyi kilométert lehet vele menni?
Az 63 kiló volt, és majdnem
Az 63 kiló volt, és majdnem 40 éve
2.8 CRD. igen! az már joféle
2.8 CRD. igen! az már joféle!
www.tarakona.hu
2,7es merci dizel motor van
2,7es merci dizel motor van az ujabbakban azt hiszem
ez a suburban máris belopta
ez a suburban máris belopta magát a szivembe. :-) kár hogy a pénztárcámmal valszeg nem tudnám megbarátkoztatni.
www.tarakona.hu
3t s hajot azért nem akarnék
3t s hajot azért nem akarnék benzinessel huzni.:-) dizel, de amerikai. :-)
A mostani autónk is, mint nagyjábol minden autóvásárlás, kompromisszum eredménye volt. Az egyik legfontosabb szempont az volt, hogy az enyém, és nem a banké. :-) 3gyerek, két felnőtt + ezek cucca férjen bele, úgy, hogy az utastérben nincsen csomag! El tudjam vontatni a Fletchert /trailerrel 1,5t./ Mindenképen kormányváltós automatát, és a lehető legkényelmesebbet kerestem. És persze mivel egy autot szeretnék / vagy inkább csak egyet tudok/ fizetni, igy a napi melobajárásnak is kifizethetőnek kell lennie vele. Nekünk erre a célra ez felelt meg leginkább. Ha most kellene másikat vennem, most sem vennék mást, max ugyanezt ujabb dizelből.. az ujabb dizelben már volt automata. :-)
www.tarakona.hu
viszonyítás kérdése, mutasd
viszonyítás kérdése, mutasd meg neki a escalade-et na arra már tényleg mondhatja, hogy ormótlan, és utána kompromisszumkészséged jeleként megelégszel egy gx470-nel :-) (Q7 is kicsi hozzá képest, és még így se a legnagyobb vas, a legnagyobb állat ez a suburban, ami már más típusü motorral van szerelve, megold barmit nyomatékbol, igy nincs fordulatszám és megelégszik 13 liter benzinnel a hozzáértők szerint. ami mondhatjuk, hogy arányosan nézve lupo kategoria
engem könnyen meggyózöl,
engem könnyen meggyózöl, pontosabban engem nem kell. váltóolaj hütö, shift-kit és erősített terepszekrény. vannak vasak amik gyárilag ilyenek, pl:
escalade mondjuk ez alternativa a gx-re (nem kicsit ha a 20000 euro nem okoz gondot) egy gond azért akad ez biztos sziv 25liter gázt, két gáz szuperszett kell hozzá (egy nem tudja ellátni anyaggal)
3T-s hajóT hivatalosan is huzhatja :-)
Ezért kell az automata,
Ezért kell az automata, kellően nagy olajhűtővel. :-)
www.tarakona.hu
ez már az ujabb verzió, már
ez már az ujabb verzió, már euro4-es motor és van parkolokamera, amugy ugyanaz, csak annyi az elirás, hogy nem 250kw, hanem 250 LE
húzhatná, de közel se biztos,
húzhatná, de közel se biztos, hogy a hajtáslánc kibírná, nem ekkkora tömegre van tervezve az x-trail, en nem kockáztatnék vele, ekkora hajó még igazi nagyvasaknak is kihívás lehet. szivem szerint egy dodge ram hemi-t javasolnek kezi váltoval sot ,eg inkabb a nagy dizel-t, azzal kamiont is mentenek, de mondta kutya, hogy pickup kilove
minimum kuplungfustöléssel számolni kellene, de nem csodálkoznék azon se ha a motor túlmelegedne és pár csapágy megadná magát (patrol + hagy hajó németországból olaszo-ba. a brenner környékén 'leolvadt' vmi csapagy, motor kukaban végezte, nem tudom mibe fájhatott a szerelvényt onnan 'leszedni'). de arra se esküdnék, hogy a váltó bírná. az elsö szériás V10 tuaregek azért nem lettek 1000NM-esek, mert nem tudtak váltót csinálni hozzá, hog yvárosi legenda vagy igaz, azt nem tudom
Megmutattam az asszonynak. Az
Megmutattam az asszonynak. Az első kérdése az volt, hogy van-e benne állófűtés. Megkérdeztem, hogy miért érdekes ez? Válasz: nehogy megfázz éjszaka, mert ha ilyet veszel, attól a naptól ebben alszol és nem itthon!:-)
Szerinte ormótlan és sajnos ebben van igazság, hogy valamit valaminek a rovására lehet csinálni. A klasszikus autóformákhoz képest mint pl. a Skoda Oktávia ötajtós és nem kombi, a buszlimuzinok, városi terepjárók nagyon kényelmesek, de aránytalanok.
Hiába érveltem, hogy ha benn ül az ember akkor úgysem látja kivülről, nem hatódott meg, azt mondta, ha meg benne alszol, akkor belülről se!:-)
Szerinte a Dácia Duster meg azért röhejes, mert nagyobbnak akar látszani mint amekkora és szintén ormótlan.
Ergo, marad a Skoda!:-))
Nem, nem adom ki az
Nem, nem adom ki az informátoromat :-)
Oldalak