a tekeros ize a gazkar kemenyseget allitja ( ugy allitsd. h. mibel konnyebb legyen a gazkart tologatni. de magatol menet kozben ne mozduljon el. probalgasd vizen hogy jo )
ha a szivazoszelep rossz allasban van a kezipumpat (labda) nem tudod kemenyre nyomni. a talcaban 'emelkedni fog a benzinszint pumpalaskor). magyarul ugy allitsd h. fel tudd a labdat kemenyre nyomni
Az a bizgentyű egy kettős müködésü izé ( kézi és villanyos) Ha elfordítod a pöcköt akkor dől a benya a motorba , tehát nem basztatod . Ha nyitod a kart akkor hallani lehet hogy megy a benzin . Keress a egy fotót a neten egy olyan motorról és nézd meg az állását a karnak ...ha más hogy nem megy üdv doktor4
megnéztem a fotókat sőtt találtam service manuált is ,minden képen párhuzamos a szelep hossztengelyével
Nos, közben előrébb jutottam. Beszéltem a Mervivel - telefonon.
Nem könnyű eset emészteni a telefonos stílusát:
"Mit akarsz? Mondd gyorsan, nem érek rá - tévét nézek"
A 3,14csába! Ha nem ismerném, és nem tudnám hogy egyébként jó srác, egy ilyen jellegű discurzus eredményeként már töröltem volna a memóriámból
Nos, azt már tudom tőle, hogy hogyan működik, és hogyan kapcsolható a Johninál a szivató, hogy hallanom kell a kattanást (így is volt), de még hiányosak a típus-ismereteim:
- ez a kis piros állítókar normális esetben (ha a távirányítóról működik a dolog) hogyan álljon?
- a távirányítón (OMC felirat van rajta) a gyújtáskulcs alatt van egy kézzel állítható tekerentyű (csavar?) - az mi célt szolgál?
- egy esetben elkezdett szakaszosan sípolni a távirányító hangszórója (ez leállítás, majd újraindítás után megszűnt) - ez vajon mi okból történt?
Előre is köszi a segítséget, minden hasznos info-t
Üdv.: Joe
Ui: jó volt a jótanács, kaptam relét a trimm-hez. Röhely, az USA-ban 8 dollár, de ideszállítva 8000Ft, de kaptam ugyanolyat mint ami benne volt egy-egy ezresért itt a Hella-villamosságiban.
A másik csodálatos dolog, ezen egységeimnek a honosítása (ugyanis Franciaországból származik). Már futottam két kört az okmányirodában, és egy még hátravan - a másodiknál már kibuggyant belőlem az auditor, és elmondtam a helyesbítő jellegű véleményemet, de még alájuk fogok tenni, ne hogy túl jól érezzék magukat!
Döbbenet, hogy ebben a nyavalyás társadalomban mindenki minőséget akar/szeretne a pénzéért, de a legtöbben nem szaggatják meg az istrángot, hogy minőséget is produkáljanak - a kapott pénzükért.
Sziasztok! Ez egy mágnes szelep.Ha nincs aksi elfordítod a kart (piros) akkor nyitva van a szelep az ÁC ( VRO pumpa) indítózáskor nyomja a benzint a folytó szelepek mögé kb.0,4 mm fúvókán. Ha beindult a motor visza kell fordítani.Magyarúl ki kell kapcsolni a szívatót.Hátránya nincs fél szívató. Ha a gyujtás kulcsot gyujtásra állítod és nyomkodod befelé akkor lehet hallani hogy nyit zár (kattog) ez a szelep.Hideg indításkor míg a motor be nem indúl nyomva kell tartani,úgy kell indítózni.Gázt nem kell adni.
nekem 90-es evinrudim volt, azon nem ott volt ez az ize, de az is egy piros kar volt es 90fokban lehetett elforditani. gyakorlatilag kezi szivato szerepe volt, siman folyt a benya a motorba aztan elzar es inditoz.... mervi papara csorrents ra, ö guru ebben a temaban
Szerintem az egy szelep, ha nyitod akkor benzint engedsz be a motorba .Csak egy kicsit kell megnyitni . De ha elektromosan működteted a szívatót akkor nem kell hozzá nyúlni .Csak ha nics áram és kézi hidegindítás lesz . üdv doktor4
A Johnson 50-es motoromon van egy kis piros kar, aminek nem igazán tudok rájönni a funkciójára.
Kb. 90 fokban tudom jobbra-balra tekergetni, a végén lévő kupak alatt meg egy gumitömlő szelepéhez hasonlóan kinéző vég látható.A hengeres házba a VRO elosztóegységéből megy egy vékony cső, kifele meg a karburátorok tetejéhez.
Valamiféle automata szivatóra tippeltem, de nem tudom. A kar funkcióját meg főleg nem.
tul nagy. nem tudnek befordulni vele az udvarra (egysavos utrol derekszogben tolatok be 3m szeles kapun 6,5*2,5 fole nem megyek, inakbb meg kicsit rovidebb) es futon cincalni se egeszseges a tomege miatt... 1,5 tonna menetkesz tömegnel többet nem akarok.
Amikor a Zsolt hajóját hoztuk Németországból, magyar nyelven irtuk meg az adásvételi szerződést. Ha jól tudom nem volt vele gond. Megspórolod a fordíttatást. Tudtommal 2 ütemüt nem tudsz forgalomba helyezni!!
Milyen hajót akarsz venni?? a német Ebay tele van jobbnál jobb hajókkal és ott tudok segíteni.
ha olaszo.ban veszrk egy hajot. akkor egy adasveteli es egy ottani regiszterbol valo kivonas eleg hogy hiteles fordittatas utan m.on hajolevelezhessem?
mivel eu orszag nem kell ce.vel foglalkozni test es motor eseten?
Nem is gondolod mennyien egyetértenek velem ez ügyben ! üdv doktor4
Valaki ordította torkaszakadtából ...." pont leszarom a személyes problémátokat oldjátok meg privátban " ....Én anno probáltam de a nagy pártatlankodásban a kapcsolatteremtés elmaradt .Nem értem miért ?! Hogy reagálok ,hát az biztos , Azt gondolom téged is van ami bosszant és nem is hagyod szó nélkül . Sok estben a lisztnek az a dolga hogy szálljon és ha bele kell fingani ezért akkor hát belefingunk ,hol én hol más ! Én véletlenül sem veszekszem az indexen nem én viszem oda ,itt írom le a véleményemet erről arról . Megtehetné bárki hogy magán e-mailban válaszol de ugye azt nem mert a béke meg a nyugalom érdekében csak ott nyíltan kell pocskondiázni amire lesz válasz !!!
És nyílván ezt is olvassák majd csak titokban sunnyogva lapulva .....hogy is írta valaki ? Mint a .....! De én nem írok olyan szégyenítő dolgokat !
ha vki magara ismer nevesites nelkul a jelzobol es minden olvaso ugyaigy tudja kirol van szo. akkor a rossz erzes a jelzo kellemetlensegebol adodik. es jon a karomkodas es az izzadtsagszagu a visszavagasi kiserlet
Az a legszebb amikor valaki csalásra gyanakszik és már előre elitél valakit miközben ő simán átvert egy másik embert !!! Hát feleim én már biztos nem vennék "ISTEN BIZONY" körítéssel semmit . Csak még is annyira szép és egyben gyomorforgató is milyen gyorsan nől a bőr vissza az egyén arcára ...... !!! üdv doktor4
A hajózási korlátozások területén némi értelmezési gondot látok az alábbi területen:
"30/2003. (III. 18.) Korm. rendelet korlátozás 2 §. b) a 24,5 fkm-től a 32,5 fkm-ig tartó szakaszon az Opera-, Sóskás-, Ráfás- és Csupi-szigetek bal oldali ágán,"
Szerintem a jogalkotó és a magyar nyelv szerint is nem a teljes szakaszon , hanem a felsorolt szigetek melletti bal oldali viz szakaszokon van korlátozás.
Ne tévesszék meg a horgászokat, akik egyébként sem igen veszik figyelembe a Hajózási szabályzatot
#7477 link Beküldte zolipapi56 - 2015-03-11 17:28.
Üdv.Hajóstársak!!!!!! Szeretném felhívní figyelmeteket az RSD hajózási műholdas térképére amin jelezve van - km megszórításokkal - hajózási útvonalak!!!! Ezen helyen a horgásztársak megtekinthetik a területi tilalmi helyeket!!! Lényeges ,mert komoly változások vannak!!!!!!/ Ivási területek időtilalma/
vegul 11ig nyomtam, 6 db jött. 1,8-2,3 kg pikkelyes es tukor vegyesen. lesz ket jo honapom, addig lehet elvezni a halfogast.
tavaly volt tobb olyan este amikor nem tudtam ket bottal horgaszni, 20db felett fogtam tobbszor, a legnagyobb 10kg felett volt, persze mennek vissza csak nehany darab vegzi konyhaban
vegre megmozdult a hal. csak megeri 'lohatrol' pecazni. jott mar 3 szep ponty. 2 db 2kgos pikkelyes szakba kerult. meg egy orat vallatom a vizet. aztan megyek haza melegedni
a hajom olyan ronda joszag, hogy szegyene lenne a forumnak :-)
nalam a funkcionaéitas az elso, pecazos szempontok szamitanak es h. kinn tudjak aludni.
folyamatban van a felujitas festes a vege lesz. csak mindig elakadok, mert ha igazan nekiallok es ledobom a szelvedö reszt, akkor azt gyorsan keszre kell csinalnom, mert akkor a ponyvazat se fog passzolni. mindig annyit bontok, meg amit keszre tudok csinalni.
ott tartok a felujitassal, hogy kivagtam a mosogatot, mert tul nagy helyet foglalt el az agy rovasara. ha melegebb lesz laminalom a retegelt lemezeket, amik a helyen vannak, addig igy is hasznalhato. kesz a csorlö es horgonytarto. kesz vannak a mozgathato padok. idenre terv a szelvedokeret es a ponyva csere. aztan mar csak egy uj dukko hianyzik. ja es a muszerfalba be kell szerelni a muszereket. (ahogy motorprobara odatekertuk a hajo oldalara, azota is ott lognak :-( )
nekem is van képem ebben a
nekem is van képem ebben a témában :)
:-) Newsee
:-) Newsee
www.tarakona.hu
Hozzon a nyuszi sok tojást!
Hozzon a nyuszi sok tojást!
Üdv,
Bujo
Boldog nyulat!
Boldog nyulat!
www.tarakona.hu
Mennyetek sokat locsolni!És
Mennyetek sokat locsolni!
És ha nem tunnátok:
Üdv: Fater
Éljen, dolgozó népünk örök
Éljen, dolgozó népünk örök barátsága a Nyúllal ! Boldog Nyúl -napot mindenkinek üdv doktor4
Kellemes Húsvéti Ünnepeket és
Kellemes Húsvéti Ünnepeket és jó tojásfestést, locsolkodást
bb
Kellemes Húsvéti Ünnepeket
Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok minden hajóstársanak.
Az osztrákoknál lehet síelni is.
Kutya56 alias Zsolt
a tekeros ize a gazkar
a tekeros ize a gazkar kemenyseget allitja ( ugy allitsd. h. mibel konnyebb legyen a gazkart tologatni. de magatol menet kozben ne mozduljon el. probalgasd vizen hogy jo )
ha a szivazoszelep rossz allasban van a kezipumpat (labda) nem tudod kemenyre nyomni. a talcaban 'emelkedni fog a benzinszint pumpalaskor). magyarul ugy allitsd h. fel tudd a labdat kemenyre nyomni
Az a bizgentyű egy kettős
Az a bizgentyű egy kettős müködésü izé ( kézi és villanyos) Ha elfordítod a pöcköt akkor dől a benya a motorba , tehát nem basztatod . Ha nyitod a kart akkor hallani lehet hogy megy a benzin . Keress a egy fotót a neten egy olyan motorról és nézd meg az állását a karnak ...ha más hogy nem megy üdv doktor4
megnéztem a fotókat sőtt találtam service manuált is ,minden képen párhuzamos a szelep hossztengelyével
Sziasztok!Nos, közben előrébb
Sziasztok!
Nos, közben előrébb jutottam. Beszéltem a Mervivel - telefonon.
Nem könnyű eset emészteni a telefonos stílusát:
"Mit akarsz? Mondd gyorsan, nem érek rá - tévét nézek"
A 3,14csába! Ha nem ismerném, és nem tudnám hogy egyébként jó srác, egy ilyen jellegű discurzus eredményeként már töröltem volna a memóriámból
Nos, azt már tudom tőle, hogy hogyan működik, és hogyan kapcsolható a Johninál a szivató, hogy hallanom kell a kattanást (így is volt), de még hiányosak a típus-ismereteim:
- ez a kis piros állítókar normális esetben (ha a távirányítóról működik a dolog) hogyan álljon?
- a távirányítón (OMC felirat van rajta) a gyújtáskulcs alatt van egy kézzel állítható tekerentyű (csavar?) - az mi célt szolgál?
- egy esetben elkezdett szakaszosan sípolni a távirányító hangszórója (ez leállítás, majd újraindítás után megszűnt) - ez vajon mi okból történt?
Előre is köszi a segítséget, minden hasznos info-t
Üdv.: Joe
Ui: jó volt a jótanács, kaptam relét a trimm-hez. Röhely, az USA-ban 8 dollár, de ideszállítva 8000Ft, de kaptam ugyanolyat mint ami benne volt egy-egy ezresért itt a Hella-villamosságiban.
A másik csodálatos dolog, ezen egységeimnek a honosítása (ugyanis Franciaországból származik). Már futottam két kört az okmányirodában, és egy még hátravan - a másodiknál már kibuggyant belőlem az auditor, és elmondtam a helyesbítő jellegű véleményemet, de még alájuk fogok tenni, ne hogy túl jól érezzék magukat!
Döbbenet, hogy ebben a nyavalyás társadalomban mindenki minőséget akar/szeretne a pénzéért, de a legtöbben nem szaggatják meg az istrángot, hogy minőséget is produkáljanak - a kapott pénzükért.
Navigáre necesse est
Ilyen van a 225 ös Johnin is.
Ilyen van a 225 ös Johnin is.. szivató. vagy elektromosan az inditókulcs nyomvatartásával , vagy a piros kar elfordításával, manuálisan kapcsolható.
www.tarakona.hu
ja, es a mindig jo erös
ja, es a mindig jo erös tulzassal allithato csak :-(
ugy emlekszem nekem felül
ugy emlekszem nekem felül volt a karburator felett... es mintha fuggoleges tengelye lett volna. de te többet lattad sapka nelkul....
Ugyan ilyen volt a 90-es Evin
Ugyan ilyen volt a 90-es Evin rudin is. Csak a tiéd mindíg jó volt azért nem emlékszel rá!
Sziasztok! Ez egy mágnes
Sziasztok! Ez egy mágnes szelep.Ha nincs aksi elfordítod a kart (piros) akkor nyitva van a szelep az ÁC ( VRO pumpa) indítózáskor nyomja a benzint a folytó szelepek mögé kb.0,4 mm fúvókán. Ha beindult a motor visza kell fordítani.Magyarúl ki kell kapcsolni a szívatót.Hátránya nincs fél szívató. Ha a gyujtás kulcsot gyujtásra állítod és nyomkodod befelé akkor lehet hallani hogy nyit zár (kattog) ez a szelep.Hideg indításkor míg a motor be nem indúl nyomva kell tartani,úgy kell indítózni.Gázt nem kell adni.
nekem 90-es evinrudim volt,
nekem 90-es evinrudim volt, azon nem ott volt ez az ize, de az is egy piros kar volt es 90fokban lehetett elforditani. gyakorlatilag kezi szivato szerepe volt, siman folyt a benya a motorba aztan elzar es inditoz.... mervi papara csorrents ra, ö guru ebben a temaban
Szerintem az egy szelep, ha
Szerintem az egy szelep, ha nyitod akkor benzint engedsz be a motorba .Csak egy kicsit kell megnyitni . De ha elektromosan működteted a szívatót akkor nem kell hozzá nyúlni .Csak ha nics áram és kézi hidegindítás lesz . üdv doktor4
Sziasztok!Segítsetek - ha
Sziasztok!
Segítsetek - ha tudtok!
A Johnson 50-es motoromon van egy kis piros kar, aminek nem igazán tudok rájönni a funkciójára.
Kb. 90 fokban tudom jobbra-balra tekergetni, a végén lévő kupak alatt meg egy gumitömlő szelepéhez hasonlóan kinéző vég látható.A hengeres házba a VRO elosztóegységéből megy egy vékony cső, kifele meg a karburátorok tetejéhez.
Valamiféle automata szivatóra tippeltem, de nem tudom. A kar funkcióját meg főleg nem.
Van hasonló valakinek?
Üdv.: J.
Navigáre necesse est
tul nagy. nem tudnek
tul nagy. nem tudnek befordulni vele az udvarra (egysavos utrol derekszogben tolatok be 3m szeles kapun 6,5*2,5 fole nem megyek, inakbb meg kicsit rovidebb) es futon cincalni se egeszseges a tomege miatt... 1,5 tonna menetkesz tömegnel többet nem akarok.
Hakának volt a Jeaneau 735
Hakának volt a Jeaneau 735 Leader az már szint majdnam megfelelne . üdv doktor4
a mostani hajomnal egy kicsit
a mostani hajomnal egy kicsit nagyobbat. vmi kabinos 6-6.5m*2.3+ os hajot. jo sok kriteriummal :-( :
olaszo.ban talaltam jonak tunoket.
nemet ebay.en meg soha nem lattam olyat ami belefert keretbe
miota nem megy 2utemu? masfel eve meg csereltem motort. akkor ment
Amikor a Zsolt hajóját hoztuk
Amikor a Zsolt hajóját hoztuk Németországból, magyar nyelven irtuk meg az adásvételi szerződést. Ha jól tudom nem volt vele gond. Megspórolod a fordíttatást. Tudtommal 2 ütemüt nem tudsz forgalomba helyezni!!
Milyen hajót akarsz venni?? a német Ebay tele van jobbnál jobb hajókkal és ott tudok segíteni.
bb
mi kell a kulfoldi (eu) hajo
mi kell a kulfoldi (eu) hajo vadarlashoz?
van meg vmi trukk?
Gabó Drága ! Alig múltál 20,
Gabó Drága !
Alig múltál 20, és már egy újabb év eltelt. Isten éltessen sokáig születésed napján. Kívánok Neked minden jót, amit csak el tudsz képzelni magadnak.
Alig várom a nyarat, hogy újra együtt hajózhassunk.
Kutya56 alias Zsolt
Nem is gondolod mennyien
Nem is gondolod mennyien egyetértenek velem ez ügyben ! üdv doktor4
Valaki ordította torkaszakadtából ...." pont leszarom a személyes problémátokat oldjátok meg privátban " ....Én anno probáltam de a nagy pártatlankodásban a kapcsolatteremtés elmaradt .Nem értem miért ?! Hogy reagálok ,hát az biztos , Azt gondolom téged is van ami bosszant és nem is hagyod szó nélkül . Sok estben a lisztnek az a dolga hogy szálljon és ha bele kell fingani ezért akkor hát belefingunk ,hol én hol más ! Én véletlenül sem veszekszem az indexen nem én viszem oda ,itt írom le a véleményemet erről arról . Megtehetné bárki hogy magán e-mailban válaszol de ugye azt nem mert a béke meg a nyugalom érdekében csak ott nyíltan kell pocskondiázni amire lesz válasz !!!
És nyílván ezt is olvassák majd csak titokban sunnyogva lapulva .....hogy is írta valaki ? Mint a .....! De én nem írok olyan szégyenítő dolgokat !
kár volt belefingani a nullás
kár volt belefingani a nullás lisztbe!
bb
ha vki magara ismer nevesites
ha vki magara ismer nevesites nelkul a jelzobol es minden olvaso ugyaigy tudja kirol van szo. akkor a rossz erzes a jelzo kellemetlensegebol adodik. es jon a karomkodas es az izzadtsagszagu a visszavagasi kiserlet
Semmi különösről csak a
Miről maradtam le már megint
Miről maradtam le már megint ?
Kutya56 alias Zsolt
amit szabad jupiternek. nem
amit szabad jupiternek. nem szabad a kisokornek ....
amugy megirzak a tutit: motort csak forumostol
Az a legszebb amikor valaki
Az a legszebb amikor valaki csalásra gyanakszik és már előre elitél valakit miközben ő simán átvert egy másik embert !!! Hát feleim én már biztos nem vennék "ISTEN BIZONY" körítéssel semmit . Csak még is annyira szép és egyben gyomorforgató is milyen gyorsan nől a bőr vissza az egyén arcára ...... !!! üdv doktor4
Csak az a baj hogy nem tudnak
Csak az a baj hogy nem tudnak olvasni! Lsd:
Tisztelt RSD Szövetség, Admin!
Üdv,
Bujo
Bocsika a hivatkozási hely
Bocsika a hivatkozási hely:http://www.rdhsz.hu/home/index.php/terkep/mholdkep
Zoltán
Üdv.Hajóstársak!!!!!!
Üdv.Hajóstársak!!!!!! Szeretném felhívní figyelmeteket az RSD hajózási műholdas térképére amin jelezve van - km megszórításokkal - hajózási útvonalak!!!! Ezen helyen a horgásztársak megtekinthetik a területi tilalmi helyeket!!! Lényeges ,mert komoly változások vannak!!!!!!/ Ivási területek időtilalma/
Zoltán
nem vagyok jo szgepes
nem vagyok jo szgepes grafikus, ez is tobb oraig tartott megcsinalni... egyelöre ennyit tudtam elkövetni
Kezdetnek nem rossz, de azért
Kezdetnek nem rossz, de azért szinezd ki egy kicsit, így olyan mint egy kisértet!
Oszt hol ? He ! ? üdv
Oszt hol ? He ! ? üdv doktor4
halaszlet mar beigertem a
halaszlet mar beigertem a bodrogos turara... csak a halakon mulik
Gratula !A felesleges halat
Gratula !
A felesleges halat pucolva fagyóba, találkozón Zsoltika halászlét, Gyöngyi rácpontyot készít.
Vissza - NER
Kutya56 alias Zsolt
vegul 11ig nyomtam, 6 db jött
vegul 11ig nyomtam, 6 db jött. 1,8-2,3 kg pikkelyes es tukor vegyesen. lesz ket jo honapom, addig lehet elvezni a halfogast.
tavaly volt tobb olyan este amikor nem tudtam ket bottal horgaszni, 20db felett fogtam tobbszor, a legnagyobb 10kg felett volt, persze mennek vissza csak nehany darab vegzi konyhaban
vegre megmozdult a hal. csak
vegre megmozdult a hal. csak megeri 'lohatrol' pecazni. jott mar 3 szep ponty. 2 db 2kgos pikkelyes szakba kerult. meg egy orat vallatom a vizet. aztan megyek haza melegedni
kommentár nélkül
kommentár nélkül
mci
a hajom olyan ronda joszag,
a hajom olyan ronda joszag, hogy szegyene lenne a forumnak :-)
nalam a funkcionaéitas az elso, pecazos szempontok szamitanak es h. kinn tudjak aludni.
folyamatban van a felujitas festes a vege lesz. csak mindig elakadok, mert ha igazan nekiallok es ledobom a szelvedö reszt, akkor azt gyorsan keszre kell csinalnom, mert akkor a ponyvazat se fog passzolni. mindig annyit bontok, meg amit keszre tudok csinalni.
ott tartok a felujitassal, hogy kivagtam a mosogatot, mert tul nagy helyet foglalt el az agy rovasara. ha melegebb lesz laminalom a retegelt lemezeket, amik a helyen vannak, addig igy is hasznalhato. kesz a csorlö es horgonytarto. kesz vannak a mozgathato padok. idenre terv a szelvedokeret es a ponyva csere. aztan mar csak egy uj dukko hianyzik. ja es a muszerfalba be kell szerelni a muszereket. (ahogy motorprobara odatekertuk a hajo oldalara, azota is ott lognak :-( )
Rendkívűl jó kép!Köszönjük
Rendkívűl jó kép!
Köszönjük!
Miért nem teszel fel monjuk egy képet a hajódról?
Ps: egyébként nincsen baj azzal, hogy nem teszel fel képet - én teljesen megértelek.
Üdv: Fater
hogy pityi palkonak es
hogy pityi palkonak es gezafaternak is igaza legyen, csereltem kepet :-)
Nézd meg coop avitarját, tök
Nézd meg coop avitarját, tök jó, neked meg lehetne a jeled,.........mondjuk: zongora! :-)
De, minimum egy bösendorfer!
Éljenek a Zoltánok ! (és a
Éljenek a Zoltánok ! (és a nők..)
Üdv: Fater
Isten éltesse a Nőket, a
Isten éltesse a Nőket, a Zoltánokat.
Kutya56 alias Zsolt
Isten éltesse a Zoltánokat !
Isten éltesse a Zoltánokat ! üdv doktor4
Oldalak